01.07.2017.
Šta dalje?
Maturom se završava jedna životna etapa, nakon koje si kao na nekoj raskrsnici, ni dovoljno svestan/svesna i siguran/sigurna u to šta želiš dalje, ni gde vode svi ti putevi. Primećuješ i da neki putokazi nisu baš tačni, ili ti se cilj čini mnogo dalji, od broja kilometara upisanog na putokazu. Možda su najsrećniji oni koji znaju šta hoće, ili su bar sigurni u ono što neće.
Stefan Stegić
-Želim da upišem softversko inženjerstvo i informacione tehnologije na fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, a druga želja mi je računarstvo i automatika. Odlučio sam ovo da upišem jer se veći deo života bavim tehnologijom, a ponajviše računarima i uvek me je zanimalo kako bilo koji sistem funkcioniše. Planiram da se potrudim da ostanem u zemlji i želja mi je da osnujem sopstvenu firmu sa prijateljima iz iste struke posle fakulteta. Iz srednje škole ću teško zapamtiti jedan događaj, ili aspekt koji se izdvaja, jer smatram da se svi previše puta menjaju kroz tinejdžersko doba, te postoji previše različitih iskustava i sećanja koja su jednako dragocena.
Jovana Joksović
Upisala sam ruski jezik i književnost, jer volim jezike i želim da ih znam sto više, a jako volim i da čitam.Da li ću ostati, ili otići to zavisi kuda me put odnese. Za sada ne planiram da odlazim. Ali, ukoliko dobijem dobru ponudu iz strane zemlje verovatno ću otići. Srednju školu ću pamtiti po grupi ljudi sa kojom sam se zbližila, kao i po eskurzijama. Sebe za deset godina vidim kako radim u nekoj uspešnoj firmi kao prevodilalac i u srećnom braku.
Anja Mutabžija
Smatram da je pri donošenju odluke o nastavku školovanja i odabiru profesije
jako bitno razmotriti lični stav i interesovanja osobe koja se za pomenuto
odlučuje. U mom slučaju je to arhiktetura. Izuzetno je vazno da se budući
student pronalazi u budućoj profesijii da mu ona pruža mogućnost za konstantan
napredak. Ono što je mene fasciniralo kod arhitekteture je širok spektar
mogućnosti koje ona pruža i zahtevanje određenog stepena znanja za koja
se na prvi pogled ne bi moglo reći da su usko povezana sa ovom oblasti;
kao što su recimo filozofija, istorija, sociologija, fizika, ali naravno
i svi vidovi likovne umetnosti.
Više bih volela da odem u inostranstvo, jer smatram da je arhiktetura
u inostranstvu mnogo razvijenija i da se u nju mnogo više ulaže. Takođe,
smatram da bih odlaskom mogla da steknem mnogo više znanja koja bi mi
pomogla da napredujem.
Period srednje škole je za mene bio period konstantne promene. Pohađajući
gimanziju imala sam prilike da steknem uvid u različite oblasti života
i da se informišem o mnogo čemu, što mi je mnogo pomoglo da pronađem oblast
u kojoj se najviše pronalazim i koja me najviše zanima. Uspela sam da
oformim različite stavove, ali i da se fizički promenim i pronađem stil
koji mi najviše odgovara.Pored svega stekla sam veliki broj prijatelja
koji su mi u tome pomogli i koji su bili od presudnog značaja da mi srednja
škola ostane u lepom sećanju. Kao i razred sa kojim sam kroz sve to prošla,
razrednom koja je uvek bila podrška i spremna da pomogne koliko god je
u njenoj moći.
Deset godina je izuzetno dug period gde bih mogla da oformim sliku i kažem
gde sebe vidim. Ali svakako bih volela da radim u nekoj projektnoj firmi
i da projektujem raznorazne objekte koji su u skladu sa savremenijim težnjama
i shvatanjima u arhikteturi.
D. Konstantinović
Sadržaj je deo projekta "Informisanje mladih", kog realizuje Udruženje Info - inicijativa, a kog je podržao Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu.
________________________________________________________________________________
Subotica Ekonomija, privreda, poljoprivreda, investicije,
međunarodna saradnja, IPA programi, Evropski fondovi
Subotica Economy, business, agriculture, investments, international cooperation,
IPA Programming, European Funds
Subotica Wirtschaft, Landwirtschaft, Investitionen, Europäischen Fonds,